Garantijos
24 mėn. garantija
Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas laikomas tinkamai įvykdžiusiu pareigą perduoti prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo-pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą.
Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti el.paštu [email protected]. Apie sprendimą Jus informuosime per 14 d.d. Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis (TAR, 2014-07-28, Nr. 10565, galioja nuo 2014-07-29).
Garantijos suteikimo sąlygos
Garantija galioja visoms daiktų sudurtinėms dalims ir jų komplektuojančioms detalėms, išskyrus korpusinių baldų apšvietimo lemputėms ir transformatoriams. Natūralaus medžio, natūralios odos, bei kitų medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumai, natūralaus medžio ar natūralios odos bei kitų paviršių pokyčiai nelaikomi prekės kokybės trūkumu. Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
Prekės kokybės garantija nėra taikoma, jei pirkėjas ar asmenys, kuriems pirkėjas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, surinkimo, laikymo, naudojimo, sandėliavimo, priežiūros ir eksploatacijos taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu aptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems pirkėjas pardavė prekes, veiksmų.
Garantinio laikotarpio metu nustatytus prekės kokybės trūkumus (brokus) pardavėjas ištaiso arba pakeičia savo sąskaita per nustatytą laikotarpį nebent yra su klientu sutariama kitaip:
- minkšti baldai (pagaminti Lietuvoje) – per 30 darbo dienų;
- minkšti baldai (pagaminti kitose šalyse) – per 60 darbo dienų;
- korpusiniai baldai (pagaminti Lietuvoje) – per 30 darbo dienų;
- korpusiniai baldai (pagaminti kitose šalyse) – per 60 darbo dienų;
Kokybiškų, tačiau jau surinktų ar bandytų rinkti, baldų grąžinti negalima;
- gaminio spalvą ar komplektaciją rekomenduojame patikrinti dar esant mūsų kurjeriui. Jei jūsų netenkina baldo kokybė, nesurinkinėkite baldo! Nedelsiant kreipkitės į mus el.paštu [email protected]
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas, tačiau neplėšykite pačios pakuotės kitose vietose);
- Prekė ir jos pakuotė turi būti Pirkėjo nesugadinta. Dėl gautų jau sugadintų prekių (akivaizdūs pakuotės pažeidimai, matomi prekės ar jos dalių pažeidimai) Jūs turite nedelsiant informuoti prekę perduodantį asmenį (kurjerį ar mūsų darbuotoją), kuris turi patvirtinti perduodamos prekės sugadinimo faktą;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė (išskyrus, kai nustatomas mechaninis pažeidimas);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
- Grąžinami baldai privalo būti tinkamai supakuoti ir apsaugoti nuo galimų pažeidimų transportavimo metu. Nekokybiškai supakuoti baldai su nepilna komplektacija, arba dalinai surinkti gali būti grąžinti Pirkėjui. Visi Pirkėjo atliekami prekės grąžinimai turi būti iš anksto suderinti su Pardavėju.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas, tačiau neplėšykite pačios pakuotės kitose vietose);
- Kokybiškų, tačiau jau surinktų ar bandytų rinkti, baldų grąžinti negalima;
- Prekė ir jos pakuotė turi būti Pirkėjo nesugadinta. Dėl gautų jau sugadintų prekių (akivaizdūs pakuotės pažeidimai, matomi prekės ar jos dalių pažeidimai) klientas turi nedelsiant informuoti prekę perduodantį asmenį (kurjerį ar mūsų darbuotoją), kuris turi patvirtinti perduodamos prekės sugadinimo faktą;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė (išskyrus, kai nustatomas mechaninis pažeidimas);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Visi Pirkėjo atliekami prekės grąžinimai turi būti iš anksto suderinti su Pardavėju el.paštu [email protected]
- Grąžinamą prekę Pirkėjas turi pats pristatyti į iš anksto sutartą su Pardavėju vietą.
DĖMĖSIO:
baldų negalima stumdyti, nes taip juos galite pažeisti. Baldų pernešimas leis išvengti galimų grindų apgadinimų. Perstūmimo metu baldų kojelės gali nulūžti arba subraižyti grindų paviršių;
Garantinis aptarnavimas galioja, kai:
- surenkant gaminį pirkėjas laikėsi visų nurodymų, pažymėtų surinkimo instrukcijoje;
- gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis baldų priežiūros bei eksploatacijos taisyklėmis;
- aptinkami prekių kokybės trūkumai, atsiradę dėl gamintojo kaltės ar prekės transportavimo metu pardavėjo ar jo partnerių transportu.
Garantinis aptarnavimas negalioja, kai:
- gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui (nebent kitaip nurodyta konkrečios prekės aprašyme);
- nustatomas mechaninis prekės pažeidimas (prekė buvo sugadinta dėl Pirkėjo kaltės);
- prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį ar buvo nesilaikyta baldo priežiūros bei eksploatacijos taisyklių;
- jeigu buvo savarankiškai keičiama baldo konstrukcija, bandoma taisyti;
- jeigu prekė buvo netinkamai surinkta nesilaikant surinkimo instrukcijoje nurodytų žingsnių;
- baldai nukentėjo dėl Force majeure (nenugalimos jėgos aplinkybių).
Svarbu atkreipti dėmesį:
Dėl minkštų baldų matmenų
Minkštieji baldai yra gaminami naudojant minkštas medžiagas ir negali būti išmatuoti tiksliai pagal matmenis. Nedideli baldo matmenų nukrypimai, siūlių nevienodumai, pagalvių nevienodumai ir pan. yra neišvengiami ir būdingi minkštiems baldams. Aprašyme pateikti minkštų baldų išmatavimai yra nominaliniai. Kadangi baldų gamyboje naudojamos minkštos medžiagos, tokios kaip putų poliuretanas, faktiniai išmatavimai gali skirtis +/- 5 cm nuo pateiktų prekės aprašyme.
Dėl spalvų neatitikimų
Spalvos skirtumai tarp pavyzdžio pirkimo metu ir galutinio produkto gali skirtis. Dėl dažymo technologijų nėra absoliučios garantijos, kad pavyzdžio audinio spalva visiškai sutaps. Tai taikoma tiek audiniams, tiek dirbtinei bei natūraliai odai. Garantija taip pat netaikoma medžiagų tekstūros nevienodumui. Baldų, pagamintų su juostuotu ar languotu audiniu, raštas ne visada gali būti sutaikytas dėl gaminimo technologijos. Nurodytos aplinkybės nesudaro pagrindo pripažinti egzistuojant prekės kokybės trūkumams.
Atkreipkite dėmesį, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realybėje esančių dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių bei jų nustatymo.
Dėl baldų kvapo
Oda, dirbtinė oda, gobelenas, mediena turi savo specifinį kvapą, kas nėra laikytina kaip prekės defektas. Šis kvapas turi išsivėdinti savaitės bėgyje.